برای فعالیت هرچه بهتر وبلاگ، حتماً بر روی یکی از بنرهای تبلیغاتی فوق کلیک کنید
گزارش درآمدی دو ماهه اسفند و فروردین از سایت یواینوست:
کسب درآمد از اینترنت تضمینی و امتحان شده
روش های 100% تضمینی و امتحان شده برای پولدار شدن از اینترنت

سلام عرض می کنم خدمت همکاران محترم و معتبرم:

دومین گزارش درآمدی دو ماهه خود از سایت یواینوست را خدمت شما بزرگواران تقدیم می کنم و در ادامه مطلب هم چند نکته مهم و اساسی را یادآوری خواهم کرد در پایان هم به برخی شبهات که از سوی برخی افراد مطرح شده پاسخ خواهم داد.پس تا پایان با ما باشید…

 

 

وضعیت بنده تا ۴ می ۲۰۱۳ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲)

میزان سرمایه گذاری تا کنون: ۸۰۰۰ دلار

میزان درآمد ماهانه ثابت : ۱۳۲۰ دلار

مدت عضویت: ۱۱ ماه

مدت سرمایه گذاری: ۷ ماه

تعداد سهام خریداری شده: ۹ سهم


عمده فعالیتم را بیش تر طی این دو ماه بر روی خرید و فروش سهام متمرکز کردم ولی از سود ماهانه غافل نشدم و به صورت متوسط درآمد ثابتم از طریق سود ثابت ماهانه حدود ۱۳۲۰ بود.از طرفی عرضه  سهام طی این دو ماه با سرعت بیش تری انجام می گرفت و در نتیجه سود خوبی برای آن دسته افرادی که از طریق خرید و فروش کسب درآمد می کردند به ارمغان آورد…


اما برای آن دسته افرادی که می خواهند به تازگی سرمایه گذاری را شروع کنند عرض می کنم:

۱- مانند هر کار دیگری قبل از ورود باید از ریسک این کار آگاه باشید، هر چند که من حدود ۶ ماه تمام فقط تحقیق می کردم، ولی باز هم هر کاری در این روزگار ریسک خودش را دارد و باید آگاه باشیم و با علم به آن وارد شویم.

۲- اگر تاکنون عضو نشدید از طریق لینک زیر می توانید عضو این سایت شوید:

سرمایه گذاری مطمئن و سودآور در یو - اینوست

*** اگر تمایلی به عضو شدن از طریق لینک من رو هم ندارید، بدانید که در پاسخ به سوالاتتون اصلا برایم مهم نیست شما زیرمجموعه  من باشید و یا نباشید و با تمام وجود در خدمت هم وطنانم هستم و تنها تفاوتی که می توانم اشاره کنم این است که فروش دلار با زیرمجموعه هایم با تخفیف خواهد بود.

*** هنگام ثبت نام اطلاعات واقعی خود را وارد کنید

*** از آی پی ایران فقط برای ورود استفاده کنید و از هر جایی برای وارد شدن استفاده نکنید”مثلا من فقط از خانه و محل کارم وارد می شم.”

- از سرمایه گذاری های کوچک و  متناسب با جیبتان شروع کنید و از بلند پروازی  خود داری کنید.

۵- یواینوست اخیرا برای افزایش رتبه کاربران خود و همچنین اعتماد سازی بیش تر اقدام به درخواست مدارک کرده است و شما دوستان هم باید به نکات زیر توجه فرمایید:

- این کار نشان دهنده معتبر بودن و صداقت این سایت می باشید و اغلب سایت های معتبر مالی از جمله بانک ها و بورس های معتبر از کاربران خود این مدارم را درخواست می کنند.

- مدارک باید عکس دار باشند مانند: پاسپورت و گواهی نامه  رانندگی؛

اما از آن جایی که گواهی نامه های ما فارسی می باشند حتما باید ترجمه شوند و برای این کار به مراکز رسمی ترجمه که زیر نظر دادگستری و وزارت امور خارجه می باشند، مراجعه فرمایید. این مراکز با نام دارالترجمه شناخته می شوند.

برای محکم کاری شناسنامه خود را هم ترجمه کنید زیرا از گواهی نامه رانندگی معتبر تر است و نیازی به الصاق عکس نئارد ولی حتما در کنار آن گواهینامه  ترجمه شده همرا با عکس و یا پاسپورت خود را بفرستید.

-  اصل گواهینامه خود را هم اسکن کرده و بفرستید.(علاوه بر ترجمه)

۷- دوستان دوباره عرض می کنم خواهشا با هر آی پی وارد نشوید و در هر ورود آخرین آی پی تان را از قسمت Account management ببینید و یادداشت کنید.

- هنگام ثبت نام به هر کاربر یک پین کد اختصاص داه می شود؛ حتما به جایی یادداشتش کنید، زیرا مانند رمز کارتتان است .

اگر به هر دلیلی این کد را فراموش کردید به قسمت Account management  حساب خود بروید و از دو طریق می توانید پین جدید بگیرید:

- استفاه از پیامک ( هزینه هر پیامک ۰٫۰۴ دلار می باشد)

- بار گذاری مدراکتون مانند پاسپورت و دریافت پین جدید

- بار گذاری مدراکتون مانند پاسپورت و دریافت پین جدید

۷- برای خرید دلار هم می توانید با بنده در تماس باشید

mohammad.masoomi3@gmail.com

* لطفا سوالاتتان را فقط از طریق سایت مطرح کنید و این شماره تنها برای خرید و فروش ارز اینترنتی می باشد.

- آدرس بدون فیل تره لیبرتی رزرو برای آن دسته از دوستان تازه کار:

https://www.libertyreserve.com/en/login


و اما در انتهای این مطلب که فکر می کنم کمی خسته کننده هم شده است، پاسخی به چند سوال رایج که در مدت کارم با آن برخورد داشته ام را خدمت شما همکاران می دهم.

قبل از مطرح کرن این سوالات بهتر می دانم مقدمه ای را عرض کنم:

دوستان و همکاران محترم، بنده تا کاری را کامل امتحان و ارزیابی نکرده باشم،به هیچ وجه به شما معرفی نخواهم کرد و دلیل مستند من هم سرمایه گذاری ۸۰۰۰  دلاری در این سایت می باشد. به هیچ وجه دلم را به سودی که از زیرمجموعه هایم بدست می آورم خوش نکرده و نخواهم کرد زیرا در برابر سرمایه گذاری بنده  ناچیز است. خدایم می داند که در وهله نخست دلیل اصلی معرفی این سایت کمک به اقتصاد هم وطنانم است و سود حاصل از آن در جایگاه بعدی قرار دارد. حدود ۱۱ ماه از کار بنده در یواینوست می گذرد در حالی که از معرفی آن در سایت خودم ۶ ماه بیش تر نمی گذرد و دلیلش جز تحقیق و سرمایه گذاری شخصی نبوده است.

و اما سوالات رایج که می دانم سوال خیلی از شما عزیزان است:

س-  تعداد زیادی پروژه در این سایت معرفی شده پس چرا آدرس دقیق این پروژه ها ذکر نشده است؟

              ج- بارها این سوال در یواینوست مطرح شده است و جواب مدیران هم این بوده که برای حفظ امنیت کاری و جنبه های امنیتی این کار امکان پذیر نیست ولی در همایش که چند روزی بیش تر از آن نمی گذرد چندین تن از این سرمایه گذاران حضور داشته اند و مصاحبه های آنان نیز به زودی منتشر خواهد شد و از سوی دیگر عمده پروژه های این سایت در اوکراین است و همچنین اغلب کاربران آن هم اکراینی هستند؛شخصا از چند نفر آنان سوال کردم و پاسخشان این بود که چند پروژه را شخصا خودشان از نزدیک دیده اند. دوستان مطمئن باشید اگر پروژه ها صوری بودند تا امروز که ۵ سال از قدمت این سایت می گذرد، صدایش درمی آمد ولی می بینیم که این سایت آزدانه برای تمام کاربرانش امکان گفت و گوی زنده با مدیران و کارمندان یواینوست را فراهم کرده و این جز صداقت این سایت دلیل دیگری می تواند داشته باشد؟

س- به نظر شما سود ۱۰ درصد ماهانه غیر منطقی نیست و چرا همیشه سود ثابت تعلق می گیرد؟ مگر احتمال ضرر دهی وجود ندارد؟

              ج- اگر این سود را با سود های بانکی خودمان مقایسه کنیم حق با شماست و سود کمی غیر منطقی است در حالی که کسانی که در بازار سهام و بورس کار می کنند(مانند خودم) این سود نه تنها زیاد نیست بلکه کم است، دلیلش را هم هر کس خواست با نمودار و دلیل اثبات خواهم کرد که بازار های رقیب مانند سهام و بورس سودی به مراتب بالاتر دارند و در حال حاضر سود میانگین بازار سهام ایران ۴۵ درصد می باشد و به نظر من منبع خوبی برای کسب درآمد می باشد(البته برای کسانی که با مطالعه وارد می شوند). توجه داشته باشید که یواینوست در بازار بورس یا سهام با نام یواینوست وجود خارجی ندارد زیرا این شرکت در بازار سهام حضورندارد و نوع فعالیت آن با شیوه های رایج در بازار بورس متفاوت است و همچنین اطلاق واژه سهام هم یک غلط مصطلح است و بهتر است از واژه اوراق مشارکت استفاده کرد، مانند اوراق مشارکت در ایران که همیشه سودهی دارند و این را هم به خاطر بسپارید که کسانی که فقط در کار خرید و فروش سهام هستند امکان ضرردهی هم دارند.

س- آیا هر سایتی که به اعضایش برای زیر مجموعه گیری پورسانت می دهد کلاه بردار است؟

             ج- این سوال بسیار تا بسیار خنده دار و مضحک است زیرا در این صورت نیمی از شرکت های ایرانی از جمله بانک ها (باشگاه مشتریان) و شرکت ها از جمله PTC و بسیاری دیگر کلاه بردارند!

سیستم پورسانت دهی اگر به شکل هرمی باشد می تواند عامل کلاهبرداری باشد ولی در سیستم تک سطحی (سیستم مرسوم در دنیا) کاملا مقبول و تایید شده است.

س- آیا یو اینوست در طبقه بندی هایپ می گنجد؟

             ج- با تعریفی که ما از سایت های هایپ داریم به هیچ وجه یواینوست هایپ نیست، زیرا پول شما صرف خرید اورراق مشارکت رسمی خواهد شد و شما به نوعی درگیر کار خواهید بود. از طرفی پول شما برای مدت معینی توسط سایت ضبط نخواهد شد و هر زمانی که اراده کنید می توانید از پروژه ها انصراف داده و سرمایه خود را خارج کنید، درست مانند بازار سهام. یو اینوست نیز بارها بر این موضوع تاکید کرده است.

س- آیا امکان دریافت مدارک رسمی پروژه هایی که در آن ها سهیم شده ام وجود دارد؟

             ج- بله؛ مدت ها است که سایت این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده و شما می توانید از دو راه این مدارک را دریافت کنید:

۱- از طریق پست: از طریق پست DHL با هزینه ۱۰۰ دلار )۴-۵ روز کاری) و پست عادی که رایگان است(حدود یکماه)، انجام می گیرد.

۲- الکترونیکی : رایگان است

برای  دریافت اسناد یا certificate  خود به قسمت Assets Management  و سپس certificates بروید.


نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت18:01---27 خرداد 1392
سلام

با بسته شدن لیبرتی شما پرداخت و برداشت را از چه طریق انجام میدهید
پاسخ:با سلام.آموزش واریز و برداشت در سایت قرار گرفت.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 43
بازدید کل : 165760
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1



سيستم افزايش آمار هوشمند تک باکس
(بهترین لینک باکس)